Gucci

Je světoznámá italská firma, jejíž výrobky zdůrazňují smysl pro krásu a jemný vkus. GUCCI je symbolem noblesního životního stylu. Jeho výrobky pomáhají vyjádřit individualitu a diskrétně zdůraznit smysl pro krásu. Tato klasická vysoce kvalitní značka se zaměřuje na jednoduchost prodchnutou luxusní elegancí.

Zakladatelem firmy GUCCI byl Guccio Gucci, který založil v roce 1922 ve Florencii malou továrnu na kožené zboží. Rodinná tradice dala vzniknout legendárním módním doplňkům, jako je například nezapomenutelná kabelka s bambusovým uchem a móda pánských mokasínů. V roce 1953 dvaasedmde­sátiletý Guccio Gucci umírá a obchod přebírají jeho tři synové. V tomto roce se zároveň otevírají první Gucciho obchody v Americe, Anglii, Francii, Hongkongu a Japonsku. Během 60.let se z GUCCI stala velmi prestižní značka a na její exkluzivní přitažlivosti se podílelo nmoho známých osobností a filmových hvězd. Každoročně představovaná nová Gucciho módní kolekce je vždy mimořádnou událostí ve světě módních přehlídek. V 90.letech se vedení firmy rozhodlo dále posílit pevnou pozici značky GUCCI na světovém trhu modernizací její image a výraznějším zaměřením na aktuální trendy doby. Nebývalý mezinárodní úspěch „Guccimánie“ je označován za nejúžasnější příběh úspěchu v oblasti luxusního zboží v 90.letech.

Charakteristické symboly GUCCI: bambus, zelenočervený tkaný pruh, koňské udidlo a prolínající se GG (iniciály zakladatele Guccio Gucci)

V pozadí obrovského vzestupu v posledním desetiletí stál americký módní návrhář Tom Ford, který do módního domu GUCCI vstoupil v roce 1990. Cílem této spolupráce bylo zahájit novou éru parfémů GUCCI a učinit je jedněmi z hlavních aktérů na trhu vůní. O roku 2002 působí ve firmě Frida Giannini a od ledna 2006 se stává kreativní ředitelkou GUCCI. Ve svém pojetí neopomíjí slavnou tradici GUCCI, ale na opak ji obohacuje o čerstvé a nápadité prvky, které značce získávají tisíce nových obdivovatelů.